Missie
Trespass
Spel Grand Theft Auto IV
Opdrachtgever Phil Bell
Locatie Port Tudor, Tudor
Doelwit Chubby Charlie
Beloning $10.500
Speelt vrij To Live and Die in Alderney
Vrijgespeeld na Catch the Wave

Trespass is een missie in Grand Theft Auto IV, in opdracht van Phil Bell.

WalkthroughEdit

Als je bij Phil Bell aankomt zal deze uit zijn kantoor komen rennen en Niko vragen of hij een helikopter heeft gezien. Niko weet niks van een helikopter af en Phil legt hem vervolgens uit dat de Russen naar de Ancelotti's zijn gegaan en tegen Chubby Charlie, een hooggeplaatst man bij de Ancelotti's, hebben gezegd dat Phil en Niko de drugs hebben gestolen. Rijdt ondertussen naar de verlaten Sprunk-fabriek in Tudor. Daar aangekomen zal Phil Bell je vertellen dat er twee wegen zijn om binnen te komen: gewoon via de deur, of door een gang onder het gebouw. Kies tussen die twee. De deur is niet moeilijk te vinden, die is aan de zijkant, waar de twee Contenders en de Super GT staan. Als je via de gang wilt moet je de gang tegenover de deur inlopen en bij het aanhangertje naar links gaan. Verras je vijanden en schiet de eerste twee dood. Neem vervolgens de trappen en schiet jezelf een weg naar boven. Eenmaal boven zal Charlie uit een raam op een lager gelegen dak springen. Ga 'm achterna en schiet iedereen neer die je vijandig gezint is. Op een gegeven moment zal Charlie op het hoogste dak zijn aanbeland en nergens verder kunnen. Klim de ladder op en er zal een cutscene beginnen waarin Charlie zich vastklemt aan de helikopter. Richt direct na de cutscene je raketwerper op de helikopter en schiet 'm uit de lucht. Hierna zal een cutscene volgen waarin de helikopter in het dak van de Sprunk-fabriek crasht en ontploft.

TriviaEdit

  • Doe geen moeite Charlie in de achtervolging dood te schieten; hij is namelijk even bestand tegen kogels.

Around Wikia's network

Random Wiki