Wikia

BrokerEdit

Dit is het huis van Roman. Hij heeft hier erg lang voor moeten sparen. Niko is erg teleurgesteld dat Roman tegen hem heeft gelogen. Het huis is erg vies en er ontbreekt veel. Het huis wordt in opdracht van Dimitri Rascalov verwoest omdat hij Niko had verraden. Roman en Niko moeten vluchten naar Bohan.

BohanEdit

Roman belt Mallorie op om te vragen of een van haar vrienden een apartement vrij heeft. Zij hebben geluk en Niko en Roman vinden een apartement. Het huis is al iets beter dan het vorige, maar het staat nog vol met vieze borden etc.

AlgonquinEdit

Roman koopt een apartement in Algonquin omdat Dimitri hen had gevonden in Bohan. Het is heel ruim en netjes en lijkt meer op wat Niko zich had voorgesteld.

Playboy X's ApartementEdit

Als Niko kiest om Playboy X te vermoorden in de missie The Holland Play, krijg je zijn safehouse van Dwayne Forge. In de kleerkast is ook het GTA III outfit van Claude te vinden die nergens anders te verkrijgen is.

AlderneyEdit

De Pegorino's willen een oogje houden op Niko, dus sms't Ray hem om te zeggen dat ze een safehouse voor hem hebben. Het lijkt meer op het Bohan safehouse dan dat van Algonquin. Maar het is er wel netjes.

ParkeerplaatsEdit

In GTA IV heb je geen garages maar parkeerplaatsen waar je twee auto's op kunt parkeren. Het grappige is dat als je een huis niet hebt of had je de parkeerplaats gewoon kunt gebruiken.

Around Wikia's network

Random Wiki