Wikia

Random Characters zijn personen die langs de weg staan in GTA IV en GTA Chinatown Wars. Ze verscijnen op de radar als een klein blauw icoontje als je in de buurt bent. Ze voorzien de speler van kleine zijmissies. Als je alle Random Characters gevonden en op zijn minst een keer geholpen hebt, krijg je de Achievement/Trophy "No More Strangers".

Brain MeechEdit

Eerste ontmoetingEdit

Brain is een zwerver die zichzelf rijk vindt. Hij lacht Niko uit en geeft hem 100 dollar.

Tweede ontmoetingEdit

Brain ziet er slechter uit en vraagt je naar een deal te brengen, waarna je 200 dollar krijgt.

Derde ontmoetingEdit

Brain ziet er goed uit en vraagt je of je hem naar een deal wilt brengen. Dit gaat niet zo goed, dus je moet hem helpen. Na afloop krijg je 500 dollar.

BadmanEdit

Hij vraagt je of je hem naar een deal wilt brengen. Dit gaat niet goed, dus je moet hem redden. Je krijgt 500 dollar.

MelEdit

Mel vraagt of je hem wilt helpen om wat loansharks uit te schakelen.

Ilyena FaustinEdit

Ze heeft ruzie met een man en vraagt of Niko er wat aan wil doen. Je krijgt geen beloning.

SaraEdit

Eerste OntmoetingEdit

Sara heeft ruzie met een man en vraagt Niko om met hem te praten en het loopt niet best af.

Tweede OntmoetingEdit

Sara vraagt je om wat in een winkel op te halen.

PathosEdit

Eerste OntmoetingEdit

Niko en Pathos zijn met elkaar aan het praten als twee mannen Pathos aanvallen. Niko moet de mannen dan vermoorden.

Tweede OntmoetingEdit

Niko en Pathos praten weer en Pathos word weer aangevallen. Het loopt verkeerd af en Niko moet pathos naar het ziekenhuis brengen.

JeffEdit

Eerste OntmoetingEdit

Jeff's vrouw heeft Jeff in de steek gelaten. De bedoeling is de auto te volgen en binnen in het restaurant een foto van ze te maken.

Tweede OntmoetingEdit

Jeff heeft z'n vrouw vermoord en het is de bedoeling de auto met het lijk in het water te rijden.

Derde OntmoetingEdit

Jeff z'n nieuwe vriendin gaat ook vreemd en hij vraagt om haar te vermoorden. Niko weigert en Jeff gaat weg, hij wordt daarbij overreden. Pak z'n geld en je bent klaar.

Cherise GloverEdit

Cherise vraagt of je wat aan haar vervelende vriend kan doen. Sla hem in elkaar en je bent klaar.

MarnieEdit

Eerste OntmoetingEdit

Marnie vraagt of je haar naar een dealer wilt brengen.

Tweede OntmoetingEdit

Marnie vraagt of je haar naar het station wil brengen.

Clarence LittleEdit

In de missie krijgen Clarence en Niko ruzie. Vermoord Clarence en de missie is gehaald.

Ivan BytchkovEdit

Ivan Bytchkov vraagt of je wat gangs wil ombrengen voor hem.

Eddie LowEdit

Eerste OntmoetingEdit

Eddie Low vraagt om hem naar de doks te brengen daar gooit hij een zak in het water en daarna moet je hem naar West Minister brengen.

Leuk om weten: Op het internet (PC's in de tw@t-internetcafés) wordt er gesproken over een seriemoordenaar in de krant, dit is die Eddie Low!

Tweede OntmoetingEdit

Eddie en Niko krijgen ruzie, hierbij moet je Eddie vermoorden.

Gracie AncelottiEdit

Gracie Ancelottie herkent je gelijk van de diamanten en vlucht. Een paar gangs beginnen op je te schieten. Vermoord ze en je bent klaar.

Around Wikia's network

Random Wiki