Wikia

Port Tudor is een haven in Alderney in het Liberty City van Grand Theft Auto IV.

LiggingEdit

Port Tudor is een haven, gelegen aan de westkust van het zuidelijke Alderney. De haven kan gezien worden als de grootste haven van Liberty City. De haven heeft ook een bevoorrechte positie omdat Acter Industrial Park om de hoek ligt.

BeschrijvingEdit

Dwars door de haven loopt een weg van noord naar zuid. Vanaf deze weg zijn alle bedrijven in Port Tudor bereikbaar. Om op deze weg te komen moet men eerst door een automatische poort heen. In de haven liggen verschillende schepen en ook zijn er veel havenkranen te vinden. Over het gebied verspreidt liggen ook vele loodsen en pakhuizen. In tegenstelling tot BOABO is deze haven goed onderhouden.

Wapens en pick-up'sEdit

  • Granaten: in de loods in het oosten van Port Tudor, aan de linkerkant van de bocht. Je kunt de loods binnenkomen door de half-openstaande roldeur. De granaten liggen op de galerij in de verste hoek van de loods.
  • SMG: op de kraan recht tegenover het kantoortje van Phil Bell.
  • Armor: op de rechtse van de twee zuidelijkste, betonnen opslagtanks.
  • AID-kit: op het dek van een goed onderhouden Tug. De Tug ligt in een droogdok op de pier tegenover de loods waar je de granaten kunt vinden (zie hierboven).

VoertuigenEdit

In Port Tudor spawnen veel Forklifts. Ook zul je hier en daar een Phantom kunnen vinden, meestal geparkeerd in een laaddock.

TriviaEdit

  • De weg die door Port Tudor loopt mag dan wel op de kaart staan, er zullen nooit NPC's overheen rijden.

Around Wikia's network

Random Wiki