Wikia

Grand Theft Auto Wiki

It's Your Call

Overleg0
502 pagina's
op deze wiki
Missie
It's Your Call
Spel Grand Theft Auto IV
Opdrachtgever Roman
Locatie Schottler, Broker
Doelwit
Beloning $30
Speelt vrij Three's a Crowd, Brian Meech
Vrijgespeeld naar The Cousins Bellic
Ouders {{{ouders}}}
Getrouwd met {{{getrouwd}}}
Kind(eren) {{{kinderen}}}
Afdeling {{{afdeling}}}
Afstamming {{{afstamming}}}
Trouw aan {{{trouw}}}
Filmvertolker {{{acteur}}}
Eerste verschijning {{{vanaf}}}
Laatste verschijning {{{tot}}}
Oorzaak {{{oorzaak}}}

It's Your Call is een missie uit Grand Theft Auto IV waarin je wordt voorgesteld met de basisfunctie van de telefoon: bellen.

Korte walkthroughBewerken

  1. Rij Roman naar de locatie aangegeven op het GPS-systeem.
  2. Kijk uit of de loan shars eraan komen, als ze eraan komen bel dan Roman op.
  3. Raak de loan sharks kwijt er rij terug naar de Taxi Depot.

Uitgebreide walkthroughBewerken

In de eerste cutscene stelt Roman je voor aan zijn vriendin Mallorie Bardas, die ook op de Taxi Depot werkzaam is. Kort daarna komt Vladimir Glebov binnen en herinnert Roman eraan dat hij zijn schuld nog moet betalen.

Roman vraagt aan Niko of hij hem naar de hardware store aan Dillon Street in Schottler wil brengen, om daar een gokje te doen en van het geld dat hij zal gaan winnen de schuld aan Vladimir betalen. Volg de route die op de radar wordt weergegeven.

Als je bent gearriveerd zal Roman je zijn oude telefoon geven, zodat je hem ermee kan bellen en waarschuwen zodra de loan sharks eraan komen. De loan sharks rijden in een beige Willard. Als je in de auto blijft zitten, krijg je na een tijdje een telefoontje van Roman om te vertellen hoe goed het met het gokken gaat. Kort daarna parkeert er een beige Willard voor de deur. Bel snel Roman op en waarschuw hem.

Roman zal snel ontsnappen via de achterdeur en bij je in de auto komen zitten. Hij vraagt je om hem terug te rijden naar zijn Taxi Depot en ook om de loan sharks vooral geen pijn proberen te doen, want anders zou dat zijn schuld alleen maar verhogen. Volg de route weergegeven op de radar er rij in de marker om de missie te voltooien.

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki