Wikia

Grand Theft Auto Wiki

In The Beginning

515pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Missie
In The Beginning
Noimage.png
Spel GTA San Andreas
Opdrachtgever [[]]
Locatie Los Santos
Doelwit
Beloning $100
Speelt vrij Big Smoke
Vrijgespeeld na

In de cutscéne zie je CJ zijn koffer pakken op Los Santos International Airport. Hier doorheen hoor je Sweet zeggen dat zijn moeder, Beverly Johnsen, dood is. Dat is een fragment van het laatste stuk van The Introduction.

CJ stapt in een Taxi, maar als ze bijna zijn aangekomen word de Taxi tot stoppen gedwongen door het C.R.A.S.H.-team, Frank Tenpenny, Eddie Pulaski en Jimmy Hernandez. Ze boeien CJ, pakken zijn geld af, en stoppen CJ in de Politie auto. Dan rijden ze team verder, terwijl CJ zijn koffer nog op straat ligt.

De corrupte politieagenten vertellen CJ dat Officer Pendelbury net is dood geschoten, en ze beschuldigen Carl daarvan. Carl verzet zich tegen deze beschuldigingen, maar het C.R.A.S.H.-team raakt niet onder de indruk. Na een tijdje gooien ze CJ uit de auto, bij Ballas-territorium.

Dan moet je op de BMX springen en naar huis fietsen. Hier worden de controls uitgelegd. Maak je geen zorgen om de Ballas, ze zullen je in het begin niet zo snel aanvallen. Hang alleen niet te lang in hun buurten rond! Eenmaal bij Grove Street zegt CJ: Grove Street... Home... At least it was before I fucked everything up. Dan loop je gewoon in de rode marker. En de missie is voorbij.

Around Wikia's network

Random Wiki