Wikia

Sjabloon:Nietaf

De Pizzaboy missies is één van de vele missies die je kunt doen. Je kunt deze missie doen wanneer je wilt, en telt mee voor de 100%. Je hebt voor deze missie ook een Pizzaboy nodig die je vind bij verscheidene pizzazaken. Aanbevolen is om de pizzaboy in Vice Point te gebruiken, omdat die pizzazaak zich ongeveer centraal bevind van je klanten. Van zodra je op de pizzaboy gaat zitten zal de missie automatisch starten (indien dat toch niet gebeurt moet je op de knop drukken om een missie te starten). Je krijgt enkele minuten de tijd per pizza, wanneer je pizza's op zijn moet je terug naar de pizzazaak gaan in Vice Point om daar nieuwe pizza's op te halen. Je kunt een pizza gooien op dezelfde manier als wanneer je een Drive-By uitvoert. Het is de bedoeling om binnen de tijd de 10 levels in één keer te halen. Wanneer je tijd opgeraakt of wanneer je de missie stopt, zal je opnieuw moeten proberen om de 10 levels in één keer te halen.

Hints & Tips Edit

  • Gebruik de map (ESC > Map) om een goede route uit te stippelen, zeker na enkele levels kan dit van pas komen, omdat je dan echt tactisch moet gaan spelen om de missie tot een goed einde te brengen.

Begeleidende afbeeldingen Edit

Binnenkort, of Help mee...

Sjabloon:BALKVC

Around Wikia's network

Random Wiki