Wikia

Bestand:Classicgta.png

Met de Classic GTA's worden de GTA's Grand Theft Auto 1, Grand Theft Auto 1961, Grand Theft Auto 1969 en Grand Theft Auto 2 bedoelt. De 4 eerste GTA's die dus gemaakt werden door Rockstar Games. Hoewel Grand Theft Auto Advance zich ook in Top Down View afspeelt, wordt deze GTA er toch niet bijgerekent. Waarom is niet duidelijk. De vermoedelijke reden is omdat Advance niet bepaald bekend is, en ook nog moeilijk te vinden is, waarschijnlijk ook door de beperkte mogelijkheid van de GBA. Een andere reden kan zijn omdat er ook al enkele GTA's zijn uitgekomen met de "nieuwe engine", zoals bijvoorbeeld Grand Theft Auto San Andreas.

De meeste Classic GTA's zijn ook gratis te downloaden op de site van Rockstar Games, behalve GTA 1969. De reden hiervan is niet bekend. Omdat de GTA zo oud is, is hij ook erg moeilijk nog te verkrijgen, en kan je er trots op zijn als je hem toch in je bezit hebt.

Externe Links Edit

Download de classics De downloadlocatie voor GTA 1 & 2, je kunt er ook de classic 'Wild Metal' downloaden.

Around Wikia's network

Random Wiki