Wikia

El Corona is een laag inkomen, de arbeidersklasse woonwijk iets naar het zuid-oosten van het centrum van Los Santos stad. El Corona is de belangrijkste sterke greep voor de Varrios Los Aztecas bende, en er zijn zes bekende bewoners, Cesar Vialpando, Gal, Hazer, Sunny, Carl Johnson (die een safehouse in het gebied kunt kopen) en Kendl Johnson (die naar El beweegt Corona te leven met Cesar Vialpando). Het gebied is gebaseerd op El Sereno, maar de dichtbij gelegen projecten lijkt het Dana Strand Village woonproject in Wilmington, samen met de spoorlijn over pas met de multi-gekleurde trap die kan worden gevonden in Watt.

El Corona kan worden omschreven als een bende geteisterde getto wijk met een hoge criminaliteit, zoals blijkt uit de high-level aanwezigheid bende en graffiti. Het gebied bevat voornamelijk een groot woonproject bekend als de El Corona Village, een aantal winkels en bedrijven en tal van kleine, eengezinswoningen. Omringende El Corona zijn de wijken van Little Mexico, Verdant Bluffs, Idlewood en Willowfield. Net ten zuiden is de internationale luchthaven van Los Santos. El Corona is een Mexicaans / Spaans district en heeft een bevolking van 235.

Around Wikia's network

Random Wiki